minpolleochjag

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

effektiv!!

Av johanna - 12 januari 2011 17:16

snacka om att jag har varit effektiv idag! :) hem från skolan bytte om snabbt ut i stallet mocka la boxar(botten öste en) fyllde vatten gav hö på ca 30 minuter =O tog typ bara en kvart o mocka! sen tog ja in kro´nos o fixa hans hovar smörjde in med en fet hovsalva idag igen o vilken skillnad o den är bara använd en gång i måndgas o han var inte speciellt torr allas, skönt!:) slängde in dom andra orka inte göra nått med dom för ja kände att min blodsocker inte var det bästa eftersom ja knappt ätit nått idag... nu ör ja inne igen ska väl ta fram matteboken så jag kan sitta i lugn o ro o få hjälp om jag behöver! skriver typ 2 uppgifter på skolan sen låssas ja skriva för man kan inte få nån hjälp av hon vi har :@ o rektorn ringde upp idag för pappa maila han igår o han tyckte det var förjävligt det hon sagt efter hon haft oss i 5 veckor så nu ska ja prata med rektorn för han ska plocka in läraren o prata med henne! haha men allvarligt det måste ju vara nått fel på henne när 4 föräldrar har ringt till rektorn o vi är några elever i klassen som gemensamt ska gå till rektorn nåndag o prata om denna människa!


här är salvan ja pratade om:)

 

verkligen att rekomendera! fungerar till allt även karleder skav framförallt hovaro  karleder har ja haft den till!

 
 
Evve

Evve

12 januari 2011 20:50

Den där salvan är guld värd ;D

http://evelinaolofsson.bloggplatsen.se

johanna

12 januari 2011 22:50

ja sjukt bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 7 december 2011 15:15

japp nu flyttar bloggen till blogg.se -----> http://likemylife.blogg.se/ ...

Av johanna - 24 november 2011 18:43

legat i sängen hela dagen med feber... men känner mig bättre nu :) hoppas på skola imorn :P sen kanske ja följer med till travet blir ju inte så sent efterso det är lunchtrav.   kro'nos får jag tillbaka när som helst, men sen verkar det som han å...

Av johanna - 19 november 2011 10:22

medan moa och ida har dissat mig och marte o dragit hem så  får vi vara duktiga o stanna här och ta hand om hästarna :) igr var vi in till stan och kolla på bio köpte hårfärg som jag sitter med nu :) vi såg breaking dawn, as bra! rekomenderas till do...

Av johanna - 14 november 2011 19:24

var i stallet 06.20 imorse för att hinna köra finelife och rida ladden innan skolan.. släppte ut ladden i hagen mockade hans box sen fick finelife gå in i laddens box så fick han sin box mockad. sen selade jag på finelife och körde han:) fin pålle!:D...

Av johanna - 12 november 2011 19:10

tur jag har ladden, finelife och bösta moa sånna här dagar!         ...

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards