minpolleochjag

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av johanna - 15 januari 2011 18:26

Dag 1: Min första ponny
Dag 2: Detta har jag med mig på tävling
Dag 3: Mitt stall
Dag 4: Detta gör jag direkt när jag kommer till stallet
Dag 5: En häst jag saknar
Dag 6 - en upplevelse jag aldrig glömmer


En upplevelse jag aldrig glömmer


Det är lätt när jag var i Frankrike hösten när jag gick i femman! utan föräldrar åkte jag och jesper över till frankrike för att hälsa på Lisa som jobbade hos Bazir. Var både på Bazir´s gård och på Grosbois(läs groboaa) Grosbois var en mäktig upplevelse hur stort som helst var man än svängde på slingaorna så fanns det alltid nånstans att köra vägarna tog aldrig slut!=O och hur många 11 åringar har spelat fotboll med självaste bazir?! han bad tom en anställd att flytta på en häst som gick i hagen som var mitt i borgen för att vi inte skulle skujta bollen på han, haha   Grosbois

Man fattar inte hur stort det är fören man varit där! man bara måste ha en häst o köra så man kan åka ut på slingorna o banorna som finns!

Travet är verkligen jätte stort i Frankrike, det tar mkt större plats än travet i svergie helt klart! Dom ligger alltid ett steg före känns det som allt var annorlunda hästhållning ja allt! Och Bazir´s gård var ju inte precis liten även där var körvägarna väldigt långa! och allén upp till gården var säkert 1km innan man kom fram till grinden(som jag har kort på nånstans)'


vi var även uppe högst upp i eiffeltornet! mäktigt! allt var ett enda stort äventyr helt otroligt stort allt är! vilken upplevelse

  grinden

    Allén   hästen dom flytta på;) här ser ni oxå lite av borgen i bakgrunden   gården i normandie  mkt halm!

 


 

Eiffeltornet

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards