minpolleochjag

Alla inlägg under oktober 2010

Av johanna - 21 oktober 2010 21:22

har verkligen inte orkat med det här! ni får ursäkta mej men har inte mått så bra psykiskt ett tag......


kro´nos har fortastt gå lite lätta intervaller men nu är km som micke skulle köra med han uppsjuktet en vecka! vilket betyder att han kommer få gå motion innan ja åker upp till örebro för att vara hos per fromell(proffs tränare) en vecka och sen stå till fredag/lördag tills jag kommer hem o sen bara hinna skritta/gå motion på lördagen dan innan km som är på söndagen men han harju styrka o grund kondis o farten finns där än o med micke i vagnen ska det inte vara problem som han gick när ja gasa lite med han sista heatet igår 2.04 utan käk vilket är toppen av honom!



skickar med ett collage med höstbilder av hundarna jag tog förra helgen!  


när jag får ok och tid kommer det även komma bilder från 3:de oktober på hästarna lite nya men dock inte så bra men nya är dom :)

Av johanna - 7 oktober 2010 16:02

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=272354



rösta på mitt bidarg!!

Av johanna - 5 oktober 2010 17:23

tog bort den gamla nu är ja igång med en ny denna gång bara om vad kro´nos/hästarna och jag gör


kramizar

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards