minpolleochjag

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av johanna - 7 januari 2011 21:26

tröttare än tröttast o börjar få huvudvärk :/ antagligen för att ja är så lat att ja inte orkar snyta mej(A) firat agnes nu, eller ja vi har kom väl hem vid 8 :P


gick bra på vårdcentralen men kom ju in en halvtimme försent! o en som skulle vara inne kvart över kom in 10 över =O kunde inte ja fått kommi in då? jaja knölen var inge farlig så länge den gick att röra på, troligen lym(stavning)körteln som blivit konstig!


funderar på film ikväll, men nu är det så att ja inte kommer på nån film ;) så vill ni ge förslag så shoot vetja:P har sett alla rädda willy så evelina surt om du hade tänkt dom ;)


puzz på er




    

Av johanna - 7 januari 2011 11:16

chacha ;)


vårdcentralen klockan 2... har typ en knäl bakom käkbenet som går att flytta på så kanske bra o koll aupp den?! sen vidare mot stan o fira min kusin Agnes<3 som fyllde i tisdags :)


stall ledig idag rätt skönt, träningsvärk i armarna har jag oxå, haha säkert efter vi lyfta alla balar :P vill bara att det ska bli söndag så jag kan få åa till valla o sela ut kortison :D men innan får det gärna vara lördag för ja måste köra framförallt mitt monster! kör väl bonus oxå!


Kortison startar inom v65 på söndag tror jag så ni som vill kan säkert titta på atgplay.se eller om ni har liven på tv;) det kan ju gå på vanliga tvn oxå :D travet går från solvalla! annars kollar ni in på atg.se om ni villse resultat o inte orkar vänta tills det kommer upp här ;) hon går i lopp 6 nr 9



XOXO



    

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards