minpolleochjag

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av johanna - 17 januari 2011 15:32

seriöst det där jävla fucking mötet(ursäkta mitt språk) gav verkligen inte ett skit! Så fort jag sa nått så skulle bitchen försöka göra så det lät som det var mej och mina klasskompisars fel alltihopa o det kändes som ingen lyssnade tills hon reste sig upp o sa att hon avbryter sitt möte så då var det bara rektorn mamma pappa o ja o då kändes det som om rektorn lyssna! o sen när ja gått så sa han till mamma o pappa ba ja förstår ju att det är maria som är problemet :P haha så nu tog dom in 3 av mina närmaste kompisar som oxå går i min klass o inte nöjda med henne antagligen för att se att det som jag sa var sant;)



imorn blir en skön dag! banan med kro´nos o ja ska verkligen njuta av och bara vara känns som jag är värd det att ta hand om mej själv för en gpngs skull inte tänka på andra!

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards