minpolleochjag

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av johanna - 28 januari 2011 20:57

   



         


With or without you - U2






åker till örebro imorn o mäter 3 av stallets hästar dom ska köras oxå o sen kanske ja skulle köra nån annan beror på....o sen ska ja hinna köra kro´nos på morronen innan ja åker om vädret tillåter det o det inte blir för varmt, han lär ju vara galet pigg som inte gått sen i söndags! bara hoppas på att man kommerin levande o med känsel i fingrar o armar;) 

nu är jag faktiskt lite trött så skan og stänga ner burken nu o krypa ner under täcket

Av johanna - 28 januari 2011 15:55

var inne på banan idag, "bobbi" skulle provas under sadel för att se om han fortfarande sk avar travhäst, gick helt okej bättre än framför vagn! så nu ska han väl starta lite i monté förhoppningsvis o sen hoppas jag att han flyttar till micke:)          


om ni undrar varför jag skriver ett sista försök så är det för att hans hjärna är inte riktigt är som den ska;) alldeles för nervös så fort han kommer med nån häst så slår det slint i huvvet på han

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards