minpolleochjag

Alla inlägg under augusti 2011

Av johanna - 23 augusti 2011 23:30

3:de natten på wången nu då! sjukt fint är det här o typ as stort!! men ganska segt eftersom vi inte ska hämta hästarna fören nästa vecka(tisdag,troligen) o så går vi ju inte i skolan än... så vi typ är lite i stallet på förmiddagen sen äter vi lunch o sen blir det ganska segt xD vi fördriver tiden ganska bra ändå;) lite jobbigt att man inte känner nån o det har blivit ganska mycket grupp indelningar men jag hhar hittat nåra tjejer som är snälla:)


visar lite bilder!


  unghäst   utsikt   isisar+utsikt   mitt rum!

Av johanna - 17 augusti 2011 10:24

nu kommer dom huvudbilderna jag lovade!


  majje   musse   kossi   ghunte   brorsan   rocky   ante   najo   playan   fakir   berta   summer   kortis



hade tyvärr ingen på jasse:/

Av johanna - 15 augusti 2011 14:20

nu är det typ bara mina saker på rummet kvar att packa, tänkte packa lite till ikväll o sen får ja väll plocka ner saker efter hand allt har tvättats;)


tog kort på alla hästar igår:D så här kommer en bild på varje häst! har typ flera miljoner bilder på varje häst nu:)


  älskade brorsan   rocky   playan   najo   kossi   jaspis/jasse   ghunte/gunvald   fakir   berta

  ante

  summer   kortis   och sen har vi ju våra maskotar:P  Musse och.......   ... majje



det var nog alla:)


kommer komma upp lite fler bilder senm dels huvudbilder o sen lite mer sånna här om ni vill se=)

Av johanna - 12 augusti 2011 11:30

exakt en vecka kvar tills flyttlasset går och jag flyttar hemmifrån! sköntskönt:)

dock är det snart dax o ta farväl av mina fina hästar  o alla goa människor, usch! men jag kommer ju komma hem ibland o träffa dom! 



Najo var 5:a igår han var helt okej i ett 3140m lopp på en 16 tid!



    finaste ante       älskade brorsan snart är han min!:)   kossi:) plutten<3     Jaspis gossig gumman<3



tvärr ingen bild på playan men det ska nog ordnas innan jag flyttar!

Av johanna - 10 augusti 2011 16:18

livet rullar på o nu står det lite kartonger på mitt rum, snart dax o börja packa! om en vecka åker jag mot nordligare breddgrader:) kommer sakna mina fina hästar<3 uschh vill inte lämna dom:( men dom har det ju bra o så får ja ju träffa kro´nos om en vecka oxå! :) wieeeee o nästa fredag gör han debut i ny regi! ska bli roligt men tyvärr kan jag nog inte kolla:/


kanske ska börja packa ner lite saker redan ikväll? vi får se!:)

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards