minpolleochjag

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av johanna - 3 januari 2011 21:31

åkte till backen idag med Åsa o Jesper, smög ut vid halv 10 o tog fram skidor medan emma o pappa sov sen skrev ja en lapp.... känner mig bara som en inneboende här så orka inte säga vart ja skulle o dom vakna inte så. Kul hade vi :) ja behövde ha lite kul! ska nog dit på onsdag igen :D


Min familj är Kro´nos det finns lixom ingen annan... ja har två familjer att bo hos men den som inte är min riktiga känns som min riktiga,är inte det konstigt att ja känner så?


Imorn ska alla hästar köras o imorn är JB hemma oxå så då går det lite fortare att köra! Kro´nos ska få på sig ett annat bett vet inte vilket än:P så får vi se om ja kan få ha lite kontroll över han och farten;)


Hoppas ni fått en bra start på 2011! kan fortfarande inte fatta att ja kommer sitta o söka wången om 2 ynka veckor =O helt sjukt!



XOXO



 

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards