minpolleochjag

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av johanna - 13 januari 2011 20:33

skolan idag ja värkar som vi har lite övertag i striden mot baitchen;) YES!!

men dock blir det samtal med rektorn för min del eftersom läraren kränkt mig o ja inte vill ha henne längre för  att hon håller på som hon gör ljuger osv... så rektorn tar in henne på sitt rum nån dag så himla skönt att ha en rektor som verkligen tar tag i saker!


Kro´nos har vilat i två dagar nu men imorn SKA jag hinna köra honom så är detbara, tänkte att ja skulle åkt till banan på söndag men då vi inte har dragbilen hemma så sket de sig:( får jobba på hemma o åka in nästa helg!


tror ja ska fixa ihop en video på kro´nos på fredag eller lördag om ni vill se??

Av johanna - 13 januari 2011 16:00

Dag 1: Min första ponny
Dag 2: Detta har jag med mig på tävling
Dag 3: Mitt stall
Dag 4: Detta gör jag direkt när jag kommer till stallet

Dag 5: En häst jag saknar
Dag 6 - en upplevelse jag aldrig glömmer


Detta gör jag direkt när ja kommer till stallet


Det beror ju på om det är morron på eftermiddagen eller på kvällen


på morgonen brukar jag ge hästarna mat det första jag gör sen sätter ja mej i selkammaren o typ somnar(A) väntar på att dom ska äta klart o sen släpper ut nästan jämt mockar jag oxå då om inte så brukar det vara de första jag gör på eftermiddagen när ja kommer om ja inte väljer att köra häst innan för att slippa frysa om det är kallt. På kvällen blir det bara kvällsfodring och kolla av vatten.

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards