minpolleochjag

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av johanna - 18 januari 2011 21:31

ja ja överlevde banturen med Kro´nos och Ruffe idag!
MEN han var mer vild än tam när ja skulle sela... satte på sele o så kom ja till huvudlaget hade satt på det o allt sen skulle ja sätta på tungbandet, där tog det stopp! upp på bakbenen så fort ja kom in med handen i munnen vid 2 tillfällen höll ja på o få en hov i huvvet kändes det som så sketi tungbandet o bad till gud o satte på spärrgrimma ist och jag hade tur! han var lugn o fin idag :) behövde bara hålla lite grann i han kunde tro att ja hade en sytråd i munnen, skönt! visst ja hade entömsbettet men det har hänt att ja har fått hålla i han skapligt mkt med det med så det var underbart att känna att ja knappt behövde hålla i han,men tror ja måste be rikard kolla munnen på han iaf... skitigt som tusan var det men banan var helt okej iaf:)


ska väl ta o återgå till plugg en liten stund till :l engelska o spanska till på fredag glosor i båda + meningar av glosorna i engelskan svenska boken läste ja ut inatt när ja inte kunde sova;)(A)


XOXO

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards