minpolleochjag

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av johanna - 19 januari 2011 21:38

skolan idag o jodå än så länge överlever jag men ack så jobbugt det är att ta sig till idrott/matte lektionerna när man vet att man har ja ja behöver nog inte nömna det mer ;) vi har inte gjort nått vettigt på våra 3 sista idrottslektioner och det går utför!!


stallet på dirren efter skolan mocka o fixa sen tvätta ja allt från igår, duktigt:P banan var ju pretty skitig igår om man säger så ^^ men nu är det rent o fint:) sopa även ut spån ur den lilla selkammern... Ruffes spån är där inne innan han kan ha det för att det frös när det var så kallt o bara han som har kvar det då o massa hade ramlat utanför så sopa o greja där inne fyllde nytt spån till bonus oxå men han precis som dom andra får det gamlgamla spånet vi hade innan vi fick det som bara ruffe står på nu men det kommer resten oxå få tillbaka senare när det blir lite varmare!

pluggat lute har jag oxå hunnit med även fast jag inte var så effektiv så fick ja iaf en läxa gjord!


blir o läsa lite ur boken(är inne på den andra för ja låna två eftersom ja läser så fort) som ska vara klar till vecka 7 nu... Älskar Älskar inte en samling av kärleks noveller innan den läste jag  knappt lovlig helt okej faktiskt!


Tjingeling


eller förresten slänger med en låt oxå;) funderar på o slänga in en varje dag typ som dagens låt?!

bara älskar! lite smått kär i bruno tror jag:P haha näe skoja bara han är iaf grymt bra! =D

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards