minpolleochjag

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av johanna - 30 januari 2011 14:32

vakna i morse o kolla på termometern, -5 kolla ut, sol ! så skönt att gå ut o köra häst då kan jag lova:) kro´nos var skit varm i hovarna igår speciellt höger fram där det gick upp lite i kotan oxå meninget tjock så han fick gå in i boxen igen o idag var han helt som vanligt,något seg till en början kanske men det jämna han ut sen kan jag lova! han var nog varm efter att ha haft snö på o sen kommit in i värmen... nya skor fick han idag oxå, micke kom när ja höll på inne i stallet så tog in han igen o gav han till micke o är jag var klar så var han klar;) hehe lite borskämd som inte behöver vara med kanske?! han kan tom åka dit o sko när inte ja är hemma:P bra att ja har honom! innan ja gick ut med kro´nos igen så måste ju bara micke tjata lite om elitloppet o varje gång försöker jag förklara att det är inte två russlopp fören nästa år då blir han lite putt för då säger j oxå och sen har ja ju inte kvar honom då....då blir han lite mer putt;) haha


nu blir det handboll o sen måste vi byta över till prix d´amerique när vi har en svensk som kan krossa fransmännen:D får man ju bara inte missa, är lite sur på tv4 faktiskt dom har lagt handbollen på vanliga 4 och så har dom loppet på tv4+ hallå vad tänker dom med när dom lägger det samma tid????

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards