minpolleochjag

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av johanna - 2 januari 2011 20:59

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

körde storhäst "ordentligt" elle rva mans ka säga, bodde själv på en gård o tog hand om alla djur...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
avger inga med undantag från iår!

3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år?
kusin vi är ganska nära vänner

4. Dog någon som stod dig nära i år?
ingen människa... som tur var!

5. Vilka länder besökte du?
åkte slalomskidor över till norska gränsen ;)

6. Är det något du saknar 2010 som du skulle vilja ha 2011?
Finns nog många saker...

7. Vilket datum från 2010 kommer du alltid minnas?
Jag minns ögonblick, sällan datum... 

8. Vilken var din största framgång 2010?
jag fick äntligen kro´nos att funka både framför vagn och under sadel!

9. Största misstaget?
gick på en kärleks bluff :/

10. Har du varit sjukt eller skadat dig?
japp

11. Bästa köpet?
hmm... eftersom ja hatar att gå i affärer så vet aj inte kanske min ybersköna brillor :P

12. Vad spenderade du mest pengar på?

hästen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Årsdebuten med Kro´nos! helt klart o shiva får leva o få fina föl <3

14. Vilka låtar kommer påminna dig om 2010?
mina depp låtar kanske?? dom kommer nog följa med in på 2010 -> att ja kommer påminnas om 2010

15. Var du gladare eller ledsnare jämfört med tidigare år?
ja vet inte det gick upp o ner

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Vettiga saker, typ tagit tag i mitt liv, pluggat, tränat eller vad fan som helst.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

brytt mig om folk, speciellt killen som bluffa

18. Hur tillbringade du julen?
med familjen

19. Blev du kär i år?
:/ tyvärr, halvt iaf

20. Hur många förhållanden?
zero

21. Favoritprogram på tv?
ingen aning!

22. Bästa boken du läste i år?
läste ja nån? vet inte!

23. Största musikaliska upptäcken?
hitta fasen massa gamla som ja dunkar just nu!

24. Något du önskade dig och fick?
Ett jobb, en seger med Tonic.

25. Något du önskade dig men inte fick?
En get.

26. Vad gjorde du på din födelsedag?
Åt tårta och sånt som man brukar göra på födelsedagar. körde häst gjorde ja antagligen oxå(A)

27. Finns det något som skulle ha kunnat gjort ditt år bättre?
inte kommit in i min deppression?

28. Hur skulle du beskriva din stil 2010?
blandad

29. Vad fick dig att må bra?
Mina hästar, min kamera underbara människa

30. Vem saknade du?
under preioder sakna ja en viss person

31. De bästa nya människorna du träffade?
Jag fick typ jobb :D

32. Årets sötaste?
Kro´nos  hahaha

33. Årets hetaste?
Spisen?

34. Årets största upplevelse?
Har varit dåligt med sånna!

35. Årets besvikelse?
bluff

36. Årets bästa?
Heter Kro´nos och Kortison

37. Årets snällaste?
Micke och Annelie

38. Hur firade du nyårsafton?
med Kusin cillan+ familj, faster+farbror, kusin maria+ familj mamma, pappa syster kusin Agnes och min ena kusins två små tvillingar på 3 år

39. Bästa biofilmen?
eclipse, den enda ja såg på bio:P
Av johanna - 2 januari 2011 19:38

             


så evelina efter nån?? timme så kommer nu smakproven nu behöver jag hjälp!!!!!!!

Av johanna - 2 januari 2011 18:17

kört häst hela dagen alla fick gå idag så fick hjälp av Åsa som kom när hon skjusat in jesper till ishallen, det var 2 finingar ja körde idag! o vädret var toppen -3 grader och sol :)


Dock måste vi göra något åt kro´nos den galningen! dax o ta på ett skarpare bett får se om det blir faksebett eller entömsbettet, eller föressten vi har säkert nått annat där uppe på logen så får ta o rota lite för så här kan vi inte ha det! springer upp i vagn i den framför oavsett hur mkt ja drar i han:S o om ja lägger mig framför får ja säkert inte stopp på han haha inte bra! men fin är han :D annars får vi väl ta o sätta fast ett käkbett i tömmarna + det han har nu o köra med hemma sålänge om han inte kan ha juvels och kortis gamla bett.   tänk när han var så här lugn o fin o köra! har inte suttit sådär i en värming på länge ligger mest ner där bak ;)



XOXO

     


 

Av johanna - 2 januari 2011 07:15

1.       Vem är jag

2.       Mina syskon

3.       mitt häst liv

4.       Kro´nos

5.       Det bästa med idag

6.       Mitt favoritminne     

7.        En vän

8.        En önskan

9.        Detta ångrar jag

10.      Min favoritplats

11.      Mina rädslor

12.      Det bästa året

13.      Framtidsdrömmar


sista punkten på min lista o första för de här året ;) men vem vet kanske ja knopar ihop en till!?


13.Framtidsdrömmar


Tror alla vet vad mina framtidsdrömmar är! om ni inte vet har jag säkert skrivit det här nångång ;) först och främst är det ju att komma in på wången i höst gå färdigt där ta studenten åka o jobba hos nån stor tränare eller varför inte Per Fromell på örebro??:P där ja praoa han ville ju ha tillbaka mej o har väl en sisådär 25 häst! vi får se vart ja hamnar men målet är ju nån stor tränare o få köra o rida lite lopp då o då länge fram då? tror ja faktiskt vill ha nån travtränar man(dock inte pojkvän än på ett tag! mitt nyårslöfte är ju att inte bli kär o gråta över nån kille så:P) bo på stor fin gård men ja vill inte ha några barn!(A) haha ni tycker säkert att ja är konstig o tänker hon kommer ändra sig många gånger, och ja det kanske ja kommer men ja tror faktiskt inte ja vill ha barn...









kramiskramiz


 

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards