minpolleochjag

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av johanna - 29 januari 2011 22:04

blev ingen körning hemme på morgonen innan Åsa och jag drog till örebro, too hot for that!:/ skit oxå men men blir imorn ist så om det inte går o köra hemma då lastar vi på o åker till banan... back to örebro då, ja jag hade hoppats på att per inte slutat jobba så man kunde gå förbi men nix dom slutar ju 12 halv 1, 1 på lördgara o vi var väl där kring 10 i 2 så det var lite tråkigt faktiskt! lasta av alla 3 pollar ur bussen o ja vad ska man säga jag tog bonus eller kanske ska säga han tog mej o gick iväg med?! haha galen panna o alla ba o vilken fin o snäll hingst! haha ja ba=O typ rätt som det var tog han sats o så börja han springa o ja göed efter där som en vante :P piggelin! ja som brukar gå med både bonus och mackan - en i varje hand... efter ett tag blev han kontroller bar iaf;) så in o mäta runt 123 tror ja han var men han var spänd som en stålfjäder så han är väl 121 annars kan jag tänka mej, o bosse fick vi till 1m, ÄNTLIGEN haha som vi kämpat ;) mackan blev nog ungefär som bonus kan jag tänka mej... passa på o köra när vi ändå varpå en bana så körde bonus med några därifrån o jäklar vad fin han var!=D happy!!!



nu måste ja i säng upp med tuppen imorn! ha´t gött

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards