minpolleochjag

Alla inlägg under oktober 2011

Av johanna - 30 oktober 2011 10:21

kom hem i fredags natt :) mamma hämtade mig på flyget o så hade hon med sig lillhunden :) när vi kom hem blev tjorven helt galen när hoin såg mej pluttan :')<3 hihi


idag ska jag åka till världens bästa hästar! åhh vad jag har saknat<3 ska köra bilen själv :) körde lite igår med! ska köra lite varje dag så ja hållerigång medans jag är hemma så får vi fortsätta när jag kommer hem i jul igen:)


sååå grymt skönt att vara hemma men saknar faktiskt wången o alla galna människor;) åker tillbaka på söndag nästa vecka:)

Av johanna - 17 oktober 2011 12:21

jag är med och tävlar hos dressyrmupparna!


 



min favorit produkt blev detta täcke! hade jag inte varit en fattig tudent hade jag lätt köpt detta täcke.


http://www.emmi.se/utetacke-allrounder-sports-style--p-1661-c-316.aspx



http://dressyrmupparna.se/vinn-ett-par-mountain-horse-jeanie-ridbyxor/12982

Av johanna - 14 oktober 2011 11:46

dålig på att uppdatera som vanlig... travet å¨östersund den 25 gick väl inte jätte bra för nån av skolans hästar, tösen blev diskad men kändes fin annars. Kro'nos fick jag värma :DDDDDDDD körde 51 med han:) så kul att få köra han igen! äslakde lilla plutt, han blev 5:a med malin i loppet på 58.



Det händer väl inte så jätte mkt det snöa för första gången i början på denna vecka! den stanna dock inte på marken men det ligger snö på fjällen nu:)


på söndag blir det bergsåker:) skulle kört tösen men hon är såld... så hon åker troligen idag. Kro'nos startar så ska se hur han mår o ser ut osv.. bara två veckor kvar tills jag får komma hem!!!!!!!!!!:))))))) grymt! här kommer lite bilder oxå:)


här kommer lite bilder oxå:)

         




fuxen är tösen o den andra känner ni säkert igen ;) kro´nos:)



körde förresten snabbjobb med tösen förra veckan för att prova ny utrustning eller ja jag tog bort allting som alla har satt på för hon bara springer o spänner sig o blir stressad så då tog dom på mer saker, men iaf hon gick jätte bra o utan galopp(!!!!!!) kors i taket:P körde jobbet ifall att hon skulle starta men nu blev hon ju såld så nu fick ja inte prova o ha så i löp.. lite tråkigt men hon tycker ju inte att det är speciellt kul att springa på banan så hon får bli ridhäst:)

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards