minpolleochjag

Alla inlägg under september 2011

Av johanna - 12 september 2011 18:59

nu har jag äntligen gått av jouren! äckligt trött just nu...


körde snabbjobb med tösen(min passhäst) i fredags:) det gck bra, vi ska balansera om henne lite sen ska ja köra lopp med henne den 25 på östersund :D kro´nos kommer oxå dit!! =)))) wiee får se om jag får köra nån mer av skolans hästar, får typ veta det i slutet av denna vecka:) hoppas :P annars händer väl inte så mkt ska "hem" över helgen till våra bekanta som bor 3 mil utanför östersund så ska dom köra mej till tandläkaren på måndag! blir så knöligt om man ska åka från skolan...


slänger in lite bilder:)

  kör tur med tösen:)   kväll på wången..   lite olagliga frå man vara...*host*   bästa pattis!   tösen  tidig morgon på wången


 

Av johanna - 7 september 2011 12:17

... är egentligen den tråkigaste dagen på hela veckan här uppe! vi har bara "vanliga" lektioner hela dagen, men dom är än så länge inte jätte jobbiga:)


flyg är bokat o klart hem(kanske redan har skrivit det men iaf) så nu börjar faktiskt hemlängatn krypa på lite smått(!!) inte att jag saknar familjen så jätte mycket men alla djur o se att dom mår bra o sädär, o hästarna o micke o anneli det är dom jag saknar mest!


Och lite uppdatering om kro´nos då:) han har det jätte bra hos malin m. familj:) så glad att han hamnade där! o han kommer komma till östersund den 25 ist för att tävla på hagmyren:DD så då får jag träffa min prins:) super lycklig! saknar min bebis jätte mycket<3



kanske inte världens mest intressanta inlägg men nu vet ni att jag lever o har det bra:) puss o kram


  äslakde bror<3

Av johanna - 2 september 2011 22:02

ja vet ja suger på att uppdatera här menmen sånt är livet!


skolan är iaf as chill! ;) asså vi har lixom inte haft en riktigt lektion typ, en dag hade vi det o då gjorde vi typ diagnoser så matte läraren o engelska läraren skulle vet ungefär vart vi låg:P annars har vi typ bara kört häst o haft det allmänt chill:)


flyg är bokat så jag kommer hem på höstlovet till mina älskade o saknade hästar! o hundar:DDDDDDDDDD


o en tråkig frdag kväll som denna så har julia o ja rullat ner för alla backar som finns här medan alla andra filma o tog kort:P ja ni förstår att det är jävligt backigt är på wången så nog får man motion o efetrsom vi är allmänt mongon hela högen så fick vi den brillijanta idén att rulla ner för backarna(blött gräs eftersom det regnade typ 10 minuter:P) o resultatet lär väl komma upp på fb nåndag framöver när stina lagt upp dom:P så kan jag lägga in dom här;D  



ojusta ja! glömde skriva att jag hatar min passhäst...typ... fux sto..behöver ja säga mer?;) sur som ett bi o ja bläääääääää på den ponnyn alltså

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards