minpolleochjag

Direktlänk till inlägg 11 januari 2011

Rubrik saknas

Av johanna - 11 januari 2011 17:00

Dag 1: Min första ponny
Dag 2: Detta har jag med mig på tävling
Dag 3: Mitt stall
Dag 4: Detta gör jag direkt när jag kommer till stallet
Dag 5: En häst jag saknar
Dag 6 - en upplevelse jag aldrig glömmer


Till mig

Dressen

hjälm

spö/pisk

handskar

mina körskor

glasögon

klocka

kamera;) oftast


Till hästarna/Kro´nos

sele

huvudlag

tungband(om dom har det)

bandage(resa i)

löpbandage om dom har dock inte kro´nos

huva

täcken, flece o transporttäcke/tävlingstäcket med stallfärgerna

borstar

vagn+ hjul oftast långvagn oxå

ev.sadel

boots

slaggjord

vattenhink

om det är långt brukar dom få med sig lite hö o äta innan vi åker hem

om det är varmt lite betfor

PASSET


Till kusken som är inhyrd

dress jacka med stalletsfärger+hjälmöverdrag


Andrasaker

sax

extra gummiremmar till slaggjorden

handduk

skiftnycklar

svamp

skrapa (efter dusch)

håltång

extra tungband

klisterbandage

bomull o döva med



tror ja har fått med allt;)


      stallfärgerna den som kör fakir har gult hjälmöverdrag för han står för dom gula sakerna;)


Kortis när Rikard träna henne stod för det röda( hon har dock rött nu med eftersom att dom forfarandeäger henne så micke kör i rött)


Kungen stod för det gröna förrut antar att quito gör det nu


Ebba stod förut för dom vita grejerna maxi eller lasseman kommer nog ta över dom:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 7 december 2011 15:15

japp nu flyttar bloggen till blogg.se -----> http://likemylife.blogg.se/ ...

Av johanna - 24 november 2011 18:43

legat i sängen hela dagen med feber... men känner mig bättre nu :) hoppas på skola imorn :P sen kanske ja följer med till travet blir ju inte så sent efterso det är lunchtrav.   kro'nos får jag tillbaka när som helst, men sen verkar det som han å...

Av johanna - 19 november 2011 10:22

medan moa och ida har dissat mig och marte o dragit hem så  får vi vara duktiga o stanna här och ta hand om hästarna :) igr var vi in till stan och kolla på bio köpte hårfärg som jag sitter med nu :) vi såg breaking dawn, as bra! rekomenderas till do...

Av johanna - 14 november 2011 19:24

var i stallet 06.20 imorse för att hinna köra finelife och rida ladden innan skolan.. släppte ut ladden i hagen mockade hans box sen fick finelife gå in i laddens box så fick han sin box mockad. sen selade jag på finelife och körde han:) fin pålle!:D...

Av johanna - 12 november 2011 19:10

tur jag har ladden, finelife och bösta moa sånna här dagar!         ...

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards