minpolleochjag

Alla inlägg den 22 april 2011

Av johanna - 22 april 2011 21:45

ja som rubriken lyder så blev det seger i årsdebuten för kro´nos och mig idag=D från start till mål var vi i lednig förutom ca 50 som ja släppte o fort som tusan gick ut utvändigt;) vunnet med hals på nya rekordet 1.58.7 sänkning med 1 tiondels sekund:P så himla nöjd med han schabbla bara till det en gång med att springa o ställa lite o var nära på o fela men jag höll han på benen så Per som jag prao hos sa att det var en riktig kusk seger:) vilket var kul!

så nu får ni lite bilder men dock inga toppen än då mamma inte är mästerfotografen precis:P så får vänta på lite andra oxå som kommer komma upp senare!


  pokal och blommor   täcket har hittat sin plats;)   seger defilering:)   :)   min fining  klipp i steget har han iaf:)


 

fix innan vi åker bara byte av grimma kvar!


 


vunnet med hals

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards