minpolleochjag

Alla inlägg den 4 april 2011

Av johanna - 4 april 2011 21:55

skolan som vanligt...men rätt gött att komma tillbaka när man vart borta 2av3 veckor:) trodde aldrig jag skulle säga det ;)


tog en promenad i vårsolen med Kro´nos idag medans Rikard och Åsa bytte ut stolpar i två hagar så vid det här laget är det 3 av 5 hagar på själva gården som har nya fina stolpar:)Ä kan ta kort på det nån dag om ni vill? det negativa är att det är så blött i marken så traktorn har kört sönder ganska mkt:/ sen vet jag inte om hagarna på gärdet oxå ska få nya stolp eller omd et bara är dom här hemma... iaf när vi kom hem från vår mysiga promenad så masserade jag ryggen lite o sen gosa vi såklart! o jag kan forffarande få den där känslan när man står o borstar "min alldeles egna häst, bara min" rätt sjukt ändå efter 4 år med kro´nos och 3 år med emmi o en foderhäst på det! men snart är han inte min längre snart är vår tid slut och det gör så fruktansvärt ont i mej bara av att tänka på att jag måste sälja min bästa vän!<3


anmälde till årets första tävling idag oxå men anmälan blev förlängd till imorn för dom ville tydligen ha lite fler hästar med i vissa lopp... så får hoppas det blir av! gött att säsongen äntligen är igång! :D    mumsar gräs i en glänta         blank o fin=)    


jag har huvudlag på honom för att när vi går ut på promenad o går över vägen har han blivit så fruktansvärt stark vissa gånger men värkar som om han mognat på det stadiet så han bara kan ha grimma nästa gång.

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards