minpolleochjag

Alla inlägg den 5 april 2011

Av johanna - 5 april 2011 20:15

äckel skola tror jag döööör snart orkar inte mer! iaf det var nån teater om man ens kan kalla det för d? var iaf en som typ prata med sig själv:S hehe o så blev åby inställt så nu blir årsdebut för kro´nos på eskilstuna den 22 ist:) vet inte om jag ska vara glad eller orolig? orolig för att det kan bli en skentur bland alla storhästar som han ÄLSKAR att springa med!:P hehe


har iaf vart duktig o pluggat lite o spelat paintboll :D

jaja äh nu vet jag inte vad ja ska skriva(A) bästa Ewelina fyller 16 bast idag grattis till henne<3=) o det är 5 april vilket betyder att det är exakt 10 dagar kvar tills jag får vet aom jag kommit in uppe i östersund! wieeeee fatta va ja längatr efter att få flytta från den här hålan den här skiten o bo helt på egen hand bara ta hand om mig själv...men mitt hjärta komer gå i tusen bitar om bara npgra månader jag måste göra mig av med min allra bästa vän min själsfrände som har tog mej med storm redan från första stund! min bara min alldeles egna Kro´nos som inte alls är min länge till, ett tungt beslut att fatta men jag måste ocå utvecklas göra det jag vill en ponny kan inte stoppa mej när jag redan nu vill hålla på med storhästar:/

nu ska ja sluta deppa o blicka frammåt den tiden vi har kvar tsm!:) den ska bli bäst


o jag tror jag har blivit kär, där sprack nog mitt nyårslöfte fast jag vet inte jag vet egentligen ingenting  slänger in en bild... nu har vi ingen snö kvar o marken är bar det är +10 grader nästan varje dag o ja älskar´t!

Av johanna - 5 april 2011 16:29

här är en liten bit på det nya staketet:) hagarna ser fortfarande likadana ut bara stoplar och tråd som är utbytta!


  här ser ni oxå vad jag menade med att traktorn kör sönder:/ här är det inte lika mkt som på vissa andra ställen..

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards