minpolleochjag

Alla inlägg den 18 april 2011

Av johanna - 18 april 2011 09:25

har precis gjort en smoothie o ska snart dra vidare mot micke o annelie:) köra o rida lite :D hälsa på kortis o sånt ba ha d gött lixom!


igår var jag o hälsa på min gamla ponny som jag tog hand om när jag gick på ridskola:) doms om hade henne hade sålt av sitt o sen så har mamma en jobbarkompis som fråga ifall jag kunde hjälpa till o så visa det sig att det var ju lilla Heckla:) bild får ni ikväll eller imorn! tömkörde henne lite pigg till tusen den lilla rackarn;) hon är förresten ett 15 årigt russ sto. Hon har vart iinkörd men var inte körd så många gånger o inte gjorts på flera år så vi börjar om lite sagt så några gånger tömköring till sen på med vagn o bara köra:P inte rädd här inte;) ingen kan ju vara värre än kro´nos^^ mocka o fixa o så i mitt stall först sen skulle åsa ta in när dom kom från eskilstuna för ja skulle på bio o då skulle domkommit in så tidgt vid 5 typ o det är ju så fint väder nu:D bonus kom 3:a igår nutt rekord sänkte 2 sek, o makcan blev diskad;/ aja bara o ta nya tag! ja hade iaf vältranat där genom bonus;) får se om det är samma med den andra gossen som ska starta på fredag men då kör jag själv:)


ikväll kör ja sista jobbet med kro´nos innan start sen får han gå motion på onsdag o såklart vila torsdag! redan nervös tror jag:P vet inte hur länge jag har planerat hur han ska gå den sista veckan ändrat o haft mej men nu har ja börjat på den sista sen förra veckan så nu får vi hoppas att det går bra:)



nu måste jag kila! tråkigt med lite bilder men jag lovar det kommer nya på fredag! inte så roligt o se samma bilder hela tiden jue?!

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards