minpolleochjag

Alla inlägg den 13 april 2011

Av johanna - 13 april 2011 20:06

seg update här känner jag.... livet går frammåt men ändå ganska drygt o det är bara typ 35 skoldagar kvar!:D fatta va nice asså


har sjukt mkt i skolan så borde egentligen sitta o plugga nu, haft NP i engelska hela veckan känns helt okej bara muntligt kvar där o sen är det bara matten kvar sen slipper man skiten ett par år iaf. har muntligt biologi prov imorn då jag hatar att skriva på prov! har ganska svårt för o få ner saker på pappret när jag väl sitter där o då är det enklare med muntligt:) så ska kolla genom det sista nu o sen blir det ganska tidig säng ång för mig tror jag...blev ingen körning med bonus idag han hade tappat en sko så det var bara mackan som fick gå och imorn ska kro´nos och ruffe inviga rakbanan med först aintervall jobbet hemma sen snön försvann:D



anmält till årsdebuten har jag oxå gjort! ganska tuff propp men han går ju en bra bit under rekordo har lite pengar på sig för att gå så snabbt så det ska nog funka det med beroende på vad det är för hästar med

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards