minpolleochjag

Alla inlägg den 11 april 2011

Av johanna - 11 april 2011 15:36

nu kommer ett inlägg om banjobbet:)


Först körde vi ett heat i 2.25 fart med Bonus Ruffe Kro´nos och sen en från klubben, Kro´nos kändes helt okej kunde inte tro att han hade vart halt 4 dagar tidigare... sen in o byta vagn till sulketten med "sidstroppar"(körde i långvagn innan) o sen ut o köra ett till heat lite snabbare med Ruffe Kro´nos och sen klubbkompisen. Gick iväg bra från start dock med lite bråk efter ca 100m men han sluta när han insåg att jag vann rätt enkelt;) underkant 2.00 första varvet o 56 sista 500 o kändes kanon! o inte en enda galopp:D awesome!!! Han hängde inte riktigt med Ruffe sista 500 men annars hängde han på bra o kändes "modig" o släppte inte grejerna en ända gång o skulle bråka efter första lilla biten:) super nöjd med han verkligen! hoppas bara att han håller formen tills den 22, påsksmällen på eskilstuna


    lite bråk ska det väl vara;)   hela gänget med bonus i täten ruffe på utsidan med kro´nos bakom som har plexus(klubbkompisen) invändigt   Ruffe o Kro´nos i värmning(anledningen till att han Kro´nos har huvudet högt är för att han har en sk check,uttals käk, på sig) då han kan dra ner huvudet mellen frambenen o sticka o därmed börja slå o det vill vi inte vara med om fler gånger även fast han kan slå när han har käk på sig oxå o även sticka så har jag lite mer kontroll

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards