minpolleochjag

Alla inlägg den 20 april 2011

Av johanna - 20 april 2011 22:23

ja som inte skulle jobba idag utan ta det lite chill vakna kl 05.00 o försökte somna om vilket gick efter ett tag men vakna 7 igen så då gick jag upp kolla lite på tv men fanns inte så mkt vid den tiden på dagen;) åt lite frukost o sen gick jag en promenad med kro´nos på 1 timme ungefär massera o la på liniment på honom sen fick ja ett sms av annelie som fråga om jag ville komma o hjälpa till:) klart ja ville det så körde 2 o red 1:)  dom har blivit mina passisar nu enligt micke o annelie:P o sen har ja ju kortison men hon har ju fortfarande inte läkt sitt gaffelband men det såg riktigt fint ut idag!:D


somsagt igår var jag ju hos stefan, det verkade bra där så nu får vi se hur det blir till sommaren!


på måndag ska jag nog jobba i vinnarcirklen på mantorp iaf några lopp kanske 6 st för annelie burkar ju jobba där men hon rider i lopp 3 så då ska jag jobba lite o sen kanske hon kommer o tar över annars jobbar ja hela kvällen!=) klirr i kasan det gillar vi;)


o jag är skitdålig på att lägga in bilerna i datorn jag är hemskt lessen för det men jag har ju lixom inte tid! nu är klockan 22.32 jag satte mej här för 10 minuter sen så jag har lixom ingen ork/lust att lägga in bilderna jag lovat...liiiiiite trött är jag så nu blir det sängen, men imorn blir det inget jobb:P tandläkaren 20 över 8 o sen tvätta selen o smörja o sen packa allt som ska med på fredag o sist bada skitgrisen så han är fin:)


natti natti

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards