minpolleochjag

Alla inlägg den 9 april 2011

Av johanna - 9 april 2011 11:10

nu har jag vart dålig med att ens gå in här!

men iaf kro´nos var ju halt i onsdags så la på våtvarmt omslag då han var varm i höger hov=kan vara en hovböld, o så la vi nytt på morgonen o så fick han stå inne hela torsdagen men på morgonen hade värmen gått ner väldigt mycket o på kvällen fanns ingen värme kvar=) så antagligen hade han trampat på nått o fått ont typ som ett blå märke om ni fattar ;) så fick gå ut o går o var inte varm när ja tog in o skulle skritta han så det var skönt o ingen skillnad i hovarna när jag kom in! sen tog ja in bonus o körde han, han var överallt o ingenstans kändes det som ibland! hahamen han var fin:) kro´nos ska få gå motion idag om han inte har blivit varm igen o så får vi se om han pallar det för isf blir det snabbjobb med ruffe imorn på banan:D och då får vi hålla ännu mer tummar att han är fin o fräsch då för sen är det anmälan till påsksmällen =) hade inte tänkt att det skulle bli årsdebut men nu blev ju åby inställt allt kan inte bli som planerat!


fick sovmorgon idag oxå<3 Rikard fodra o släppte ut imorse så nu ska ja ut o göra färdigt stallet o köra kungen him self

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards