minpolleochjag

Alla inlägg den 27 december 2010

Av johanna - 27 december 2010 20:19

tog mej upp ur sängen och ut till stallet men det gick inte så snabbt! selade på kro´nos på kanske 30 minuter o brukar typ ta 10? ut kom vi tänkte ta skritt tur på vägen men märkte ganska snabbt att kro´nos var lite för pigg för det så blev småtrav/skritt typ heöa vägen sen vände han för en gul bil typ 1 km bort :O haha knäppis:P sen vände vi hemmåt o då kommer en lastbil/sandbil bakom oss o när den är 100 m bakom hör kro´nos den i det hela slutar med en skentur(första gången han skenat med mej, dock i trav som ja inte fått stopp på honom) så bredsladda in på närmsta gård som var typ 800 m bort så ja kunde stanna han mot en snöhög! så kunde lastbilen åka förbi en ganska uppblåst o knorrande kro´nos ;) hade ju skaplit långa tömmar oxå så fick byta grepp o ta framför dom där sliver grejerna... men hem kom vi hela o fina efter ett dikes besök o en skentur!


Kortison kom 4:a idag efter riktig sen lucka, skir fin med allt sparat!:) Fakir kom 2:a med lisa i vagnen efter en fin avslutning :)

Av johanna - 27 december 2010 12:04

har gått o blivit sjuk :/ skulle åkt till karlstad idag med kortison men som jag mådde igår(tog mig inte ur sängen, så när ja blir sjuk då blir jag rikigt sjuk!) så valde jag att stanna hemma,känns som det är bättre att bli frisk och få behålla det man dricker(åt inget) o inte ha feber på typ 40grader


mår lite bättre idag för ja har iaf tagit mej ur sängen så pallrar mej väl ur sängen o ut till stallet när mamma slutar o kör kro´nos får väl spy medans jag kör om ja måste ;)

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards