minpolleochjag

Alla inlägg den 2 december 2010

Av johanna - 2 december 2010 19:06

eftersom ja var hemma med migrän i måndags visste inte jag att  läraren hade flyttat provet från idag till på måndag så ja vart ju ganska pissed of när ja hade pluggat som en galning o ställt in mej på prov o så är det inget! jaja på ett sätt är d bra för då är det bara att repetera d ja inteär så säker på:)


beställt klipptid oxå så på måndag ryker håret o så ska ja färga om d har fått en liten utväxt som dock inte syns så mkt men vet man som ja så ser man den i ett spec ljus:P                   Banan på lördag med plutt... känns lika bra att stänga in sej därifall han skulle få för sej nått^^köpa framskor oxå han har ju bara vinterskor bak så kan lika gärna köpa guldskor fram oxå o byta dom han har nu(utan brodd fram)

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards