minpolleochjag

Alla inlägg den 16 december 2010

Av johanna - 16 december 2010 19:54

varning!!! nu kommer ett sånt där deppigt inlägg igen!


  usha är skoltrött eller förresten är trött på allting orkar inget vill baa ligga kvar under täcket och aldrig mer komma fram! o skolan o tjaffsen med en av lärarna som ingen i våran klass gillar gör inte saken bättre samma sak dag ut o dag in o det hjälps ju inte att hon ljuger oss rakt upp i ansiktena heller man får ju lixom inte mer förtroende då!?:S bara o bita ihop skiten är snart över o bara några dar kvar till jullov:) wieee nu kankse jag borde sluta deppa känns osm varenda inlägg har varit deppigt ett tag eller vad tycker ni?

men just nu är det en sån period ja kommer snart upp på toppen igen ska ni se ;) får hoppas på en till utselning snart d är ju så kul fast man kommer hem sent om det är kvälls trav!


Jag behöver bara komma ifrån allt vad verklighet heter ett tag o slippa tänka på vad man gör o vad man säger det tar knäcken på mig! så i helgen tar ja två mysturer med kro´nos på vägarna får väl leta fram en bjällra:P får se om ja tar nån tur med dom andra oxå d får vi väl se men det tror ja att det blir ja hinne rju nte köra nu när ja går i skolan är mörkt när ja går till skolan o de är mörkt när ja kommer hem så ja det är bara o ta in o sen sätta sej med läxor som vi haft ett berg av ett tag här nu!!


kommer nog ett inlägg snart om nästa punkt på listan som jag måste kolla uppp var det är(A)


1.       Vem är jag

2.       Mina syskon

3.       mitt häst liv

4.       Kro´nos

5.       Det bästa med idag

6.       Mitt favoritminne     

7.        En vän

8.        En önskan

9.        Detta ångrar jag

10.      Min favoritplats

11.      Mina rädslor

12.      Det bästa året

13.      Framtidsdrömmar



hmm kro´nos tydligen då kan ni räkna med mkt bilder ;)=D

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards