minpolleochjag

Alla inlägg den 18 december 2010

Av johanna - 18 december 2010 22:12

1.       Vem är jag

2.       Mina syskon

3.       mitt häst liv

4.       Kro´nos

5.       Det bästa med idag

6.       Mitt favoritminne     

7.        En vän

8.        En önskan

9.        Detta ångrar jag

10.      Min favoritplats

11.      Mina rädslor

12.      Det bästa året

13.      Framtidsdrömmar


7. En vän


En vän.... ja,jag vet inte riktigt hur jag ska skriva om den här punkten så vi får se hur det urartar sig ;)

en vän för mig är en person man litar på till 110% som man kan säga allt till prata om allt med, mellan himmel o jord! ja en sån vän finns det säkert ingen som har många av jag har två eller en av dom är mer som en extra mamma för mig ja bor där titt som tätt rätt ofta ibland, Åsa hon vet nog mer om mig än mina föräldrar! är det bra eller dåligt? ja om ja mår pissit ser hon det direkt när ingen annan ser när ja förösker dölja det... det går oftast inte att dölja det för henne ibland kanske det är lite jobbigt men hon får en alltid att prata om det med henne så då blir allt så himla mkt bättre o man mår så bra just den stunden man känner o vet verkligen att hon lyssnar o bryr sig!

Om ja tänker efter kanske ja har 3/4 men ja har inte sagt allt till dom så ja vet inte men det är Klara och Linnéa världens goaste vänner! vi har alltid roligt ihop vi kan skämta om allt o dom finns där om man är lessen!:)<3

Sen finns det en till vi lärde känna varann för ganska länge sen! första gången jag såg henne innan vi lärde känna varran var på solvalla 2006 där vi båda startade i agria finalen hon hade åkt ända från boden. Evelina hon vet mycket om mig som dom flesta inte vet... vi kan prata om våra problem och vi är nog ganska lika =D ett tag var det kill problem som iaf ja satt o skratta åt när nått hade hänt henne så hände nästan samma sak mig oxå XD lite ironiskt^^ :P och det är ju roligt för vi har ju samma intresse o vill söka samma skola så om ett år kanske vi sitter i samma rum o kan prata o våra problem än framför en skärm eller genom mobilen:) vem vet vi kanske kommer känna varann hela livet ut? Hon är en grymt rolig tjej o ja tror att vi kommer ha många roliga stunder när vi träffas nångång =D  Jag har nr 4 och Evelina har nr 6 hästen med det röda huvudlaget:)

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards