minpolleochjag

Alla inlägg den 22 december 2010

:@

Av johanna - 22 december 2010 16:21

1.       Vem är jag

2.       Mina syskon

3.       mitt häst liv

4.       Kro´nos

5.       Det bästa med idag

6.       Mitt favoritminne     

7.        En vän

8.        En önskan

9.        Detta ångrar jag

10.      Min favoritplats

11.      Mina rädslor

12.      Det bästa året

13.      Framtidsdrömmar




kan ju köra en punkt på listan"det bästa med idag"


ja det var enkelt!! att ja fick jullov idag o slapp krama/ta i hand med biacthen:P(A) gud va elak jag är^^ och att jag fick vara med mina underbaringar o skratta ordentlig förförsta gången på länge :D o vi vann pepparkakshus bygget som vi har på skolan!!:O chockade vi blev då:P kul!!


kan ju passa på o ta det sämsta oxå ;) när jaq ändå är igång... när ja var på väg ut ur stallet för att ta in kro´nos så hör jag bara hur det gasar utanför så ja öppnar dörren tror nin inte att servise killen som skulle komma och lämna 6-hjulingen har kört ner i det LILLA diket och rivit ner staketet för mig! som tur var är det ju inga hästar som går i den*puhu* sen när ja kom o skulle öpnna dörren när ja hade hämtat kro´nos då slänger han in nått bak i bilen(skåpbil) så det smäller till o rasslar skit högt så kro´nos hoppar två meter rakt upp i luften o hamanr typ på mej men ja hann bort som tur var så ja fick aldrig nån brodd i fossingen ;) så ja kan ju säga att ja var sapligt på hugget när ja kom med en i varje hand o skulle gå för bi bilen o som tur var så hade han satt sig i bilen och jag hade inte hingstarna utan tog dom snälla först :P

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards