minpolleochjag

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av johanna - 18 februari 2011 17:55

tandläkaren på morgonen o laga tandställningen sen lite frukost på en kompis kondis:) o sen mocka stallet och köra hästar ruffe var piggare än piggast! precis som när han är i form vänder o blåser upp sig för allt möjligt jag som hade tänkt köra 2.20 på våran israkbana kunde ju bara glömma det! här fick inte jag bestämma så mkt hur fort det skulle gå;) haha <3


 

bild från förrförra helgen när vi körde på "vägen"


körde bonus med bosse och jesper oxå han gick helt okej inget att anmärka på så det känns bra!=) imorn är jag stall ledig....skönt? nja ja vet inte riktigt får åka på dop ist o köra häst på söndag, på måndag jobbar jag på travet så då tar jag sovmorgon efetrsom jag inte behöver mocka eller köra innan, skönt!

sportlov har vi nu med:D kompledig idag från när vi blev tvingade att gå på gymnasiemässa en lördag...mindre kul tyckte ja som bara var där o pricka av mig o stanna typ 30 minuter(A) haha busigt;)



Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards