minpolleochjag

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av johanna - 12 februari 2011 19:39

alla hästar körda idag, jag fick kört 3 st o åsa fick köra 2=) bonus o mackan fick gå hemma på gården lite motion efter det var det in o äta lite sen fick kro´nos och ruffe men dom kördes på vägen(har ju fått snö igen, jag som trodde åvren hade kommit för att stanna) kro´nos var inte sej själv till en början kändes det som lite stel o så +(!!) att jag kunde köra han på slaka(!!) tömmar o smacka utan att han stack=O hehe inte så van vid det men sen när vi vände o var på väg hem igen så var det gasen i botten o då sprang han o nöp ett antal gånger o flera gånger skulle han slå men han slog aldrig ut så där var gamla vanliga kro´nos tillbaka;) han hade slagit på sig lite oxå så imorn får han ha bandage när det blir rakbana... han blev ju lite het o då när ja tar i han kan han slå på sig så lika bra o slänga på ifall han gör det imorn med! sen körde jag bosse hemma på gården lillgrabben är såååå go


när vi kört färdigt hemma så gick vi in o fika o vila lite sen blev det åka till andra gården o ta in passa på o gosa lite med kortis (min gamla passhäst, som jag forfarande åker med när hon tävlar) tog in o fixa där o sen hem igen o ta in dom andra o nu har jag duschat o ätit blir nog sängen tidigt ikväll om ja ska hålla samma tempo imorn om inte ännu högre eftersom jag måste hinna köra alla o fixa iordning mig själv innan halv två då jag måste åka från gården för att hinna till årsmötet för ponnyklubben som börjar 2



XOXO

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards