minpolleochjag

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av johanna - 2 februari 2011 20:07

lever fortfarande, jag lovar! bara lite sådär smått fullt upp o hinner inte med det jag tänkt tex lägga på ett brev upp till boden som jag skulle gjort idag hann jag inte innan ja åkte hem från skolan så får lägga på det på fredag då ja inte är hemma imorn utan går upp kl5 o åker till romme!:D


kro´nos träning går fortsatt bra var inn till banan igår o körde med bonus, äntligen verkar det som poletten trillat ner på bonus=) så himla kul!


o idag filma ja i stallet så försöker ladda upp här men värkari nte gå bra för mig så får nog smöra lite för evelina(A)


nu måste jag gå o fortsätta packa





samson- Regina spektor

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards