minpolleochjag

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av johanna - 6 februari 2011 18:34

I Don´t Wanna Be - Gavin DeGraw


är sjukligt trött o känner att bloggen har blivit lite lidande för det... ber om ursäkt men bloggen är inte det jag prioroterar först.


Körde in alla till banan idag då vi hade bussen på våran gård i inte på den andra gården där storhästarna är på vinter, vilket kändes skönt så man slapp åka flera vändor eller bara med två...banan var i vilket fall kass så gav oss ut på slingan som var jättebra! isbana vilket är super! så dom fick gå motion där typ 6varv, alla var godkända,kändes helt okej=)


imorn blir det kort skoldag för min del måste vara hemma 12.30 o vidare mot tandläkaren som jag ska vara hos 13.30, såååååååhäääääääär skönt att sluta tidigt!!!!!! ska väl ner o ta hand om hästarna efter oxå btw jag tog speedway(liniment till häst, som man blir kul av) på mitt knä idag haha ja lite kul blev jag men nu när ja duschat ser det ut som värsta biga blåmärket;) tänkte ta på axeln oxå men hade min vita underställströja så gjorde inte det men hade vart bra fetrsom det hjälpte! så får ta lite till imorn o ta på axeln då med...lika bra o ta även fast man bara blir bättre o slipper värk så länge det sitter o så är det skönt o slippa ha ont!


blir sängen tidigt ikväll, ska kolla ett avsnitt av ponnyakuten innan ja hoppar i säng tror jag;) ser ni på ponnyakuten?

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards