minpolleochjag

Alla inlägg den 29 november 2010

Av johanna - 29 november 2010 19:34

ingen skola för mig idag...vaknade med migrän kl kvart i 7 imorse o höll på o spy när ja skulle gå upp allt bara snurra så var bara o lägga sig o sova igen;/ sov ända till 12 gick upp o borsta tänderna o huvudvärken höll på o släppa åkte in till stan o tandläkaren... fixa lite o dom skulle byta två fästen o så slipar dom bort lim o hela huvvet vibrera så klart så fick ja tillbaka huvudvärken o halv sov när jag kom hem och det betyder att ja inte kommer kunna sova inatt! kul NOT haha igår var det snöstorm så åkt einte in till banan med kro´nos utan flytta ut hästarna till stora stallet eftersom de är varmare o dom stora hästarna flyttar till en annan gårdpå vintern... så nu hoppas ja att vattnet inte ska frysa lika lätt!


blir banan på lördag ist:) bara att hålla i sig;) och söndag åker ja till liseberg för lite julmarknad, pappa jobbar där så kommer in gratis(A) pretty soft:P

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards