minpolleochjag

Alla inlägg den 20 november 2010

Av johanna - 20 november 2010 12:53

har gått promenad med kro´nos både igår och idag, idag blev det en längre för d var så mörkt igår;) och ja bävar för att sätta han framför vagn igen! han hade sällan 4 fötter i marken idag kan jag ju säga folk trodde säkert han inte är uppfostrad när ja vänta på o få gå över vägen med honom^^haha knäppskalle! men han har ju vilat nästan 2 o 1/2 vecka så ja kommer va lite rädd när ja sätter han i vagn eller rädd är fel ord men ja ni fattar säkert orolig kanske låter bättre man vet inte om man går en sken tur eller vad det blir av det! men idag kom vi iaf in tillsammans med hel grimma och helt grimskaft ;)


tror jag ska baka min lusse bullar nu eftersom jag inte tål saffran får ja baka mina utan:) och äntligen har skolan fattat att ja inte tål det efter 3år(!!) så nu skrev läraren upp att ja inte tål d så får vi väl se om ja får nån annan bulle till lucia firandet^^



Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards