minpolleochjag

Alla inlägg den 22 november 2010

Av johanna - 22 november 2010 21:11

skolan är bara tråkig just nu men imorn ska vi dyka med tuber o sånt i simhallen=) så ska bli kul o slutar "tidigt" på fredag ska till tanläkaren vid typ 2 så skippar två lektioner (A) inte för att ja behöver göra d för behöver igentligen bara skippa en men orkar verkligen inte åka tbk;)


körde kro´nos idag oxå han som vilat i två veckor kändes lite sådär när ja skulle åka ut o ingen är hemma! men ut kom vi och in kom vi tsm oxå=) han var pigg men idag hade jag fortfarande kontrollen över vad som hände! vilket ja inte hade när ja kom hem från örebro o han hade stått 1 vecka:P tungband käk mössa o slaggjord folk skulle säkert bli rädda om dom såg vad han hade på sig hemma^^


på tal om nått helt annat känner jag mig faktiskt lite nere:/ blir bättre när man kommer till ksolan o kompisarna får en att skratta men sen vet ja inte vad:S o ibland är humöret på topp! kan kanske va att ja inte har träffat mina favvo personer på länge... träffa J idag men han kom bara ner o sa hej o la på vagnen på kro´nos medan ja klädde på mej.............. mitt liv suger ibland asså alla beslut som måste tas o ja mitt värsta beslut kommer om typ sisådär 7 månader längtar inte!!

  kommer ju skiljas från min allra allra bästa vän då:'( usch!! vill ju att han får d så bra som han bara kan, han är ju min kung mitt allt!












har hittat en låt som ja spelar när ja är lite lessen o tänker på d som ska hända

----->

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards