minpolleochjag

Alla inlägg den 26 november 2010

Av johanna - 26 november 2010 19:58

ja hur mpnga finns d igentligen??;/


sitter här o gråter för mej själv.... ja ska fan aldrig ha en pojkvän aldrig ja har lovat mej själv det!man blir bara sårad hela tiden, ja gjorde det mistaget att ja föll för en persons charm o det kommer aldrig hända igen.......................



mörkt o deppigt inlägg men måste skriva av mej nånstan

Av johanna - 26 november 2010 14:24

sluta 12.20 idag alltså sista lektonen inna lunch så gick hem o åt o borsta tänderna för skulle till tandläkaren... dom la på flourlack(BLÄÄÄÄÄÄÄÄ) hon ba du harj u fått sånt hör förut så du vet ju att det smakar banan! skit på dej tänkte ja då!


nu har mamma o jag varit o handlat:) gissa vem som smuggla ner två adventskalendrar då(A) hihihi så nu har ja en iår=)


ikväll startar quito på kalmar med Lisa kommer inteihåg vilket lopp! o på mpndag kvalar fakiren i monté på mantorp:D så roligt!

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards