minpolleochjag

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

edit:

Av johanna - 14 mars 2011 22:08

ligger fortfarande nerbäddad i sängen eller förresten där ljög jag! hehe sjuk är jag men inte så sjuk att jag inte kan va bland hästarna;) smet iväg till travet trots min feber lille Najo bajo starta ju var ju jag tvungen att se men efter ett varv skedde en olycka så loppet avbröts o rids som sista loppet ist, när jag åkte därifrån var den inblandade ryttaren vid medvetande och ambulansen var på väg in på banan! så nu sitter jag o väntar på resultatet st då jag inte rokade vara kvar till sista loppet eftersom jag är sjuk...


imorn lämnar vi in yngsta hunden på operation:/ tumör i magen så vi får hoppas att hon klarar narkosen bra o att det inte blir några komplikationer, efter det tar jag en sväng med Kro´nos får se om jag rider eller om jag kör:) kanske är bäst att jag kör med tanke på hur han var sist;) o att jag alltid rider i grimma o barbacka när ja rider han , hehe



och nu när jag kolla statistiken har jag än så länge idag haft 148 unika besökare!!:) nu kommer jag sova gott, tack kära ni för besöks rekordet idag!



 
 
Amanda

Amanda

15 mars 2011 07:26

vilken fin blogg du har! :D

http://Amanduws.blogg.se

johanna

15 mars 2011 08:29

åhh, tack så mkt!:D

 
Carolina

Carolina

15 mars 2011 17:00

var det sån kort bit till stallet? :)

http://asslatjejerna.blogg.se

johanna

15 mars 2011 17:39

jag bor ju på gården men vi har ca 20-30 minuter till travbanan:)

 
Ronja&Sofia

Ronja&Sofia

16 mars 2011 21:27

Kika in på vår nystartade hästblogg, varje vecka utses tre placerande till veckans snyggaste. Vill du veta mer om det? Kika in på vår blogg. De tre som blir placerade vinner länkning. So go for it!

http://www.Dressyrtjejerna.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 7 december 2011 15:15

japp nu flyttar bloggen till blogg.se -----> http://likemylife.blogg.se/ ...

Av johanna - 24 november 2011 18:43

legat i sängen hela dagen med feber... men känner mig bättre nu :) hoppas på skola imorn :P sen kanske ja följer med till travet blir ju inte så sent efterso det är lunchtrav.   kro'nos får jag tillbaka när som helst, men sen verkar det som han å...

Av johanna - 19 november 2011 10:22

medan moa och ida har dissat mig och marte o dragit hem så  får vi vara duktiga o stanna här och ta hand om hästarna :) igr var vi in till stan och kolla på bio köpte hårfärg som jag sitter med nu :) vi såg breaking dawn, as bra! rekomenderas till do...

Av johanna - 14 november 2011 19:24

var i stallet 06.20 imorse för att hinna köra finelife och rida ladden innan skolan.. släppte ut ladden i hagen mockade hans box sen fick finelife gå in i laddens box så fick han sin box mockad. sen selade jag på finelife och körde han:) fin pålle!:D...

Av johanna - 12 november 2011 19:10

tur jag har ladden, finelife och bösta moa sånna här dagar!         ...

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards