minpolleochjag

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av johanna - 29 mars 2011 17:16

Free View aka Berta kom 3:a i sin första start och hon skötte sig! vilket vi var rädda för att hon inte skulle göra då hon inte är som alla andra;) 19.3 tror jag hon gick o gjorde det på ett bra sätt=D musse(shettis) fick följa med som psykiskt stöd:) det fungerade skit bra och hon var jätte lugn, stod tom o sov i  boxen vilket hon inte ens kan göra om man pker in till mantorp med henne.


men nu ligger jag i sjuk sängen IGEN! inte kul, vakna i natt o hade 40 graders feber:/ inte roligt o läkarn (en som inte ens kan svenska) sa bara att jag skuell använda HALSDUK=O ehh det var lixom inte därför jag gick dit för att få ett sånt svar! svensk sjukvård kan ta sig i röven ibland asså menmen


imorn ska micke sko kro´nos så blir det ett sista finslipande banjobb på lördag efter provstarterna eller på söndag och nästa vecka är det årsdebut!:D  

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards