minpolleochjag

Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

frågor

Av johanna - 12 mars 2011 15:29

rullat in frågor som jag tänkte svara på nu!:) super kul att ni vill fråga saker fortsätt med det, blir mkt roligare att hålla igång bloggen då!




postat av: -

1. är du oskuld, om inte: vilka har du legat med?
2. håller du på med någon nu, isf vem?
3. vilka är dina 3 bästa killkompisar?
-----------------------------------------------------------------

Super du?

Beskriv dig själv

-----------------------------------------------------------------------------------
1.- vilken är den bästa årstiden?
2. - är det någon plagg du är kär i ? t.e.x skor, byxor, tröjor, klänningar mm..
3. - är du nära dina syskon?
4. - hur många djur har du haft?
5. - favoritfärg/ er?

underbar blogg!




1. vill inte ta upp sånna saker här i bloggen...

2. nej det kan man väl inte säga att jag gör just nu.
3.innan jag flyttade till vadstena hade jag bara killkompisar men nu så har jag knappt nån som jag umgås med på fritiden.
------------------------------------

1.innan jag skrev på ett kontrakt som man får skriva på (om man vill) i skolan så hade jag smakat men för att ja inte vill bryta mitt kontrakt och mista pengarna man får om man håller det, så nej.


2. ja beskriv mej själv?! alla ser mej som en sk "pojkflicka" och det kan jag nog hålla med om! mot folk jag inte känner kan jag vara byg mot beroende på situationen men dom jag känner brukar inte kalla mej blyg bland dom ;) älskar djur, har alltid gjort o kommer alltid att göra
------------------------------------------------

1. Sommar helt klart! tävlingar sol o bad ja allt som tillhör sommaren:)
2. älskar mjukisbyxor!(A) så fort jag kommer hem åker dom på:P om jag ska säga nått jag hatar så är det kjol och klänningar! men nu har jag ju lovat mina tjejkompisar i klassen att ha klänning på skolavslutningen så nu hänger det en där....
3.det kan man nog säga, mer med storasyster o storebror än min tvilling
4.just nu har jag 3 hundar,kanin och en häst som jag äger själv. Men vi har haft en hund till en kanin innan den vi har nu och 2 hästar innan den jag har nu. fiskar har vi haft oxå;) hur många? haha det får du räkna själv:P
5.Grönt och svart!


tack!:)

 
 
Ellen

Ellen

14 mars 2011 21:25

Var med i min tävling och bli länkad! (PS. Min blogg är ganska ny, så skulle vara kul om du kika in :D)

http://ehvt.blogg.se

johanna

14 mars 2011 22:08

fin blogg! där kommer jag kika in ibland:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 7 december 2011 15:15

japp nu flyttar bloggen till blogg.se -----> http://likemylife.blogg.se/ ...

Av johanna - 24 november 2011 18:43

legat i sängen hela dagen med feber... men känner mig bättre nu :) hoppas på skola imorn :P sen kanske ja följer med till travet blir ju inte så sent efterso det är lunchtrav.   kro'nos får jag tillbaka när som helst, men sen verkar det som han å...

Av johanna - 19 november 2011 10:22

medan moa och ida har dissat mig och marte o dragit hem så  får vi vara duktiga o stanna här och ta hand om hästarna :) igr var vi in till stan och kolla på bio köpte hårfärg som jag sitter med nu :) vi såg breaking dawn, as bra! rekomenderas till do...

Av johanna - 14 november 2011 19:24

var i stallet 06.20 imorse för att hinna köra finelife och rida ladden innan skolan.. släppte ut ladden i hagen mockade hans box sen fick finelife gå in i laddens box så fick han sin box mockad. sen selade jag på finelife och körde han:) fin pålle!:D...

Av johanna - 12 november 2011 19:10

tur jag har ladden, finelife och bösta moa sånna här dagar!         ...

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards