minpolleochjag

Alla inlägg den 2 juli 2011

Av johanna - 2 juli 2011 21:48

lite bilder från gårdagens seger=)


                                       min fina ponnyskrutt!


men just nu kan jag inte glädja mej åt segern så mkt för nu är det en madröm min fina 3 åring "brorsan" åker till veckan kanske  så just nu är allt skit!

Av johanna - 2 juli 2011 00:09

Kro´nos och jag gjorde våran fjärde start för året på vår hemma bana mantorp idag (igår, fredag) gjorde lite utrustnings ändringar eftersom jag har tyckt att han inte tagit i i loppen så nu åkte ett helstängt på. värmingen var kanon!


När loppet gick så körde startbilen skit långsamt vi lixom jogga bakom bilen o när bilen släppte var det som o köra från stilla stående till maxfart typ, vi tog ledning in i förtsa sväng o hade några längder ner till övriga till ca 500 kvar då det kommer en ruskigt snabbt ute i spåren o kro´nos är inte så jätte snabb på o axa när han inte ser hästarna så ja lät den springa förbi o så styr ut i dödens o direkt o då plockar kro´nos ner den efter ca 100 m o vinner i enkel stil!=) kan säga att han var nästan okörd o flåsa inte ens efter loppet och nya fina rekordet 1.55.0 blev det!!! fatta vad glad ja blev när dom ropa ut det i högtalarna,äntligen är det största målet nått!:D


så stolt över min fina lilal kille<3 4 starter 3 segrar=)


bilder kommer!

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards