minpolleochjag

Alla inlägg den 11 november 2011

Av johanna - 11 november 2011 17:12

ridit tre hästar i kylan idag :) först ridlektion  som vanligt på fredagar  idag var tack o lov sista gången tror jag( tycker in om ridläraren) efter det åt ja lite lunch sen ut o skritta ladden till svedäng var nog ute en timme :) blev lite kallt om benen men annars var det mysigt! sen fixa iordning han o ut med han i hagen o sen in med finelife o rida han, red typ 2 varv på banan i lugn jogging o sen skritta vi halvvägs till lanverk sen vände vi o red tillbaka:) fina hästar:D


snart blir det möte i cafeterian om våran julshow:) ska väl ner o kolla till ladden o finelife oxå, har hand om dom i helgen när marte o ida åkte hem till norge för att köra lopp, lycka till bästa tjejer!



o latis lasseman vann lopp idag :DDDDD andra loppet i karriären gjorde han med tony i kärran o det slutade med seger :)



Teamwork @ wången!




north lad och jag :)


 

  ladden :)


   


lilla finelife och jag :)

Presentation


välkommen till min blogg!
Jag som driver bloggen heter Johanna och fyller 16 i sommar håller på med hästar->trav och ska börja på travgymnasiet wången till hösten. Här får du läsa om min fullspäckade liv där jag ska hinna med skola en egen häst och 3 pas

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards